Asmenų aptarnavimas

SVARBI INFORMACIJA

Asmenų ir ūkio subjektų konsultavimo paskirtis – konsultuoti ūkio subjektus gaisrinės saugos (dėl eksploatuojamiems objektams nustatytų gaisrinės saugos reikalavimų, ūkio subjektų priešgaisrinių techninių patikrinimų tvarkos, įmonių, įstaigų, organizacijų vadovų teisių ir pareigų gaisrinės saugos srityje, atsakomybės už gaisrinės saugos reikalavimų nevykdymą ir kt.) ir civilinės saugos klausimais.  

KONSULTACIJOS TEIKIAMOS TELEFONU (8 707) 56 880 

______________________________________________________________________________________________________

Asmenų prašymai priimami Departamento darbo laiku:

pirmadienį–ketvirtadienį nuo 7.30 val. iki 16.30 val.,

penktadienį – nuo 7.30 val. iki 15.15 val. Švenčių dienų išvakarėse darbo laikas sutrumpinamas viena valanda,

pietų pertrauka 11.30–12.15 val. 

Prašymus ir skundus galima pateikti ir pietų pertraukos metu, iš anksto telefonu suderinus laiką tel.  (8 707) 56 864 ir el. paštu [email protected], taip pat Vilniaus priešgaisrinėje gelbėjimo valdyboje – tel. (8 707) 57 527 ir el. paštu [email protected].

Primename, kad prašymus, skundus, pareiškimus Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui ir jo teritoriniams padaliniams galite teikti elektroniniu paštu arba paštu.

  • Prašymo forma (docpdf)
  • Skundo forma (doc, pdf)
  • Prašymo dėl pažymos apie kilusį gaisrą forma (docpdf)
  • Prašymo dėl archyvo pažymos forma (docpdf)

___________________________________________________________________________________________________

Teisės aktai, kuriais vadovaujamasi priimant ir nagrinėjant asmenų pateiktus prašymus:

 

Prašome įvertinti aptarnavimo kokybę ir užpildyti Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketą

 

Atnaujinimo data: 2024-01-10