Asmenų aptarnavimas

SVARBI INFORMACIJA

Asmenų ir ūkio subjektų konsultavimo paskirtis – konsultuoti ūkio subjektus gaisrinės saugos (dėl eksploatuojamiems objektams nustatytų gaisrinės saugos reikalavimų, ūkio subjektų priešgaisrinių techninių patikrinimų tvarkos, įmonių, įstaigų, organizacijų vadovų teisių ir pareigų gaisrinės saugos srityje, atsakomybės už gaisrinės saugos reikalavimų nevykdymą ir kt.) ir civilinės saugos klausimais.  

KONSULTACIJOS TEIKIAMOS TELEFONU 0 707 56 880 

Rašytines konsultacijas į paklausimus, gautus elektroniniu paštu [email protected] arba el. p. [email protected], teikia departamento Valstybinės priešgaisrinės priežiūros valdybos  darbuotojai, atsakydami interesantams tiesiogiai jų nurodytu elektroninio pašto adresu.

______________________________________________________________________________________________________

Asmenų prašymai priimami Departamento darbo laiku:

pirmadienį–ketvirtadienį nuo 7.30 val. iki 16.30 val.,

penktadienį – nuo 7.30 val. iki 15.15 val. Švenčių dienų išvakarėse darbo laikas sutrumpinamas viena valanda,

pietų pertrauka 11.30–12.15 val. 

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento priimamojo adresas:

Švitrigailos g. 18, 03223 Vilnius.

Tel.  (0 707) 56 864, el. paštas [email protected]

______________________________________________________________________________________________________

Prašymus, skundus, pareiškimus Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui ir jo teritoriniams padaliniams galite teikti elektroniniu paštu arba paštu.

Departamente yra galimybė asmenims prašymus ir skundus pateikti ir pietų pertraukos metu.

Departamento direktorius, direktoriaus pavaduotojai, vyriausiasis patarėjas, patarėjai, Departamento struktūrinių padalinių vadovai asmenis Departamente, teritorinių struktūrinių padalinių vadovai – teritoriniuose struktūriniuose padaliniuose priima pagal išankstinę registraciją.

______________________________________________________________________________________________________

Teisės aktai, kuriais vadovaujamasi priimant ir nagrinėjant asmenų pateiktus prašymus:

 

Prašome įvertinti aptarnavimo kokybę ir užpildyti Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketą

 

Atnaujinimo data: 2024-09-04