Asmenų aptarnavimas
SVARBI INFORMACIJA
Asmenų ir ūkio subjektų konsultavimo paskirtis – konsultuoti ūkio subjektus gaisrinės saugos (dėl eksploatuojamiems objektams nustatytų gaisrinės saugos reikalavimų, ūkio subjektų priešgaisrinių techninių patikrinimų tvarkos, įmonių, įstaigų, organizacijų vadovų teisių ir pareigų gaisrinės saugos srityje, atsakomybės už gaisrinės saugos reikalavimų nevykdymą ir kt.) ir civilinės saugos klausimais.
KONSULTACIJOS TEIKIAMOS TELEFONU 0 707 56 880
Rašytines konsultacijas į paklausimus, gautus elektroniniu paštu [email protected] arba el. p. [email protected], teikia departamento Valstybinės priešgaisrinės priežiūros valdybos darbuotojai, atsakydami interesantams tiesiogiai jų nurodytu elektroninio pašto adresu.
______________________________________________________________________________________________________
Asmenų prašymai priimami Departamento darbo laiku:
pirmadienį–ketvirtadienį nuo 7.30 val. iki 16.30 val.,
penktadienį – nuo 7.30 val. iki 15.15 val. Švenčių dienų išvakarėse darbo laikas sutrumpinamas viena valanda,
pietų pertrauka 11.30–12.15 val.
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento priimamojo adresas:
Švitrigailos g. 18, 03223 Vilnius.
Tel. 0 707 56 864, el. paštas [email protected]
______________________________________________________________________________________________________
Prašymus, skundus, pareiškimus Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui ir jo teritoriniams padaliniams galite teikti elektroniniu paštu arba paštu.
Departamente yra galimybė asmenims prašymus ir skundus pateikti ir pietų pertraukos metu.
- Prašymo forma (šablonas 2 lapai)
- Skundo forma (šablonas 2 lapai)
- Prašymo dėl pažymos apie kilusį gaisrą forma (šablonas 2 lapai)
- Prašymo dėl archyvo pažymos forma (šablonas 2 lapai)
Departamento direktorius, direktoriaus pavaduotojai, vyriausiasis patarėjas, patarėjai, Departamento struktūrinių padalinių vadovai asmenis Departamente, teritorinių struktūrinių padalinių vadovai – teritoriniuose struktūriniuose padaliniuose priima pagal išankstinę registraciją.
______________________________________________________________________________________________________
Teisės aktai, kuriais vadovaujamasi priimant ir nagrinėjant asmenų pateiktus prašymus:
- Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas;
- Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 1 d. nutarimas Nr. 1014 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimo Nr. 875 „Dėl prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“;
- Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2022 m. gruodžio 14 d. įsakymas Nr. 1-659 „Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2018 m. lapkričio 28 d. įsakymo Nr. 1-434 „Dėl asmenų aptarnavimo“ pakeitimo“ ;
- Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2007 m. liepos 17 d. įsakymo Nr. 1-222 „Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo.
Prašome įvertinti aptarnavimo kokybę ir užpildyti Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketą