FUNKCIJOS
1. Registruoja, skenuoja ir į Dokumentų valdymo sistemą (toliau – DVS) įkelia Tarnybos gaunamus dokumentus.
2. Esant būtinumui registruoja, skenuoja ir į DVS įkelia Tarnybos parengtus dokumentus, organizuoja ir kontroliuoja jų išsiuntimą.
3. Daugina, skenuoja, formina bylas pagal dokumentacijos planą, paruošia jas perduoti saugoti į archyvą.
4. Siunčia informacinius siunčiamus dokumentus adresatams, gautus dokumentus su rezoliucijomis užregistruoja ir perduoda užduočių vykdytojams.
5. Tvarko per elektroninio pristatymo sistemą gautas elektronines siuntas ir per ją siunčia elektronines siuntas.
6. Organizuoja asmenų aptarnavimą, taikant „vieno langelio“ principą, jiems atvykus į Tarnybą aptarnavimą telefonu, prašymų, skundų, pranešimų tvarkymą teisės aktų nustatyta tvarka.
7. Priima asmenų prašymus, skundus ir kontroliuoja jų nagrinėjimą nustatytais terminais.
8. Užtikrina archyve saugomų dokumentų tinkamą priežiūrą, laikymą, naudojimą, apskaitą.
9. Teikia metodinę ir praktinę pagalbą, siekiant užtikrinti, kad priklausantys dokumentai būtų tinkamai paruošti ir išsaugoti.
10. Kontroliuoja Tarnybos darbuotojų parengtų elektroninių dokumentų registravimo proceso eigą.
11. Užtikrina duomenų, įvedamų į DVS tikslumą, konfidencialumą.
12. Užtikrina registravimui gautų dokumentų saugumą.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Turėti aukštąjį neuniversitetinį arba aukštesnįjį išsilavinimą, arba iki 1995 m. įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
2. Būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos veiklą, gaisrinę ir civilinę saugą.
3. Išmanyti dokumentų tvarkymo ir apskaitos, dokumentų rengimo, elektroninių dokumentų valdymo, įslaptintų dokumentų administravimo taisykles, teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas, valstybės ir tarnybos paslapčių apsaugą reglamentuojančius teisės aktus.
4. Gebėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
5. Mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programų paketu.