FUNKCIJOS
1. Pagal pirminius apskaitos dokumentus užpajamuoja ir apskaito buhalterinėje apskaitoje Valdybos ilgalaikį materialųjį ir nematerialųjį turtą, atsargas pagal atsakingus asmenis bei sąskaitas.
2. Pagal komisijų sprendimus ir degalų sunaudojimo ataskaitas apskaito nurašomą nematerialųjį ir materialųjį ilgalaikį turtą bei atsargas.
3. Tvarko nebalansinėse sąskaitose apskaitomo turto apskaitą.
4. Kas mėnesį apskaičiuoja nematerialaus ir materialaus ilgalaikio turto nusidėvėjimą ir įtraukia į apskaitą.
5. Kas mėnesį suderina materialinių vertybių buhalterinius likučius su atsakingais asmenimis.
6. Pagal kompetenciją kiekvieną mėnesį teikia duomenis, reikalingus nematerialaus ir materialaus ilgalaikio turto bei atsargų apskaitos registrams sudaryti.
7. Siekiant užtikrinti, kad materialinės vertybės būtų įtraukiamos į apskaitą, vykdo materialinių vertybių ūkinių operacijų atlikimo einamąją ir paskesniąją finansų kontrolę.
8. Parengia ir išsiunčia pranešimus turto pajamavimui, neatlygintinai perdavus turtą.
9. Pagal kompetenciją bendradarbiauja su tarnybų darbuotojais, sprendžiant su turto apskaita susijusius klausimus.
10. Pagal kompetenciją gali dalyvauti inventorizuojant materialines vertybes, įformina inventorizavimo rezultatus nustatyta tvarka ir sudaro inventorizacijos aktų suvestinį aprašą, sutikrina faktinius duomenis su buhalterinės apskaitos duomenimis.
11. Paruošia inventorizacijos aprašų - sutikrinimo žiniaraščius ir teikia juos sudarytoms inventorizacijos komisijoms.
12. Teikia duomenis skyriaus darbuotojams, atsakingiems už finansinės atskaitomybės sudarymą apie nematerialaus ir materialaus ilgalaikio turto bei atsargų judėjimą ir likučius.
13. Parengia, teikia duomenis, reikalingus tarpusavio operacijų derinimui su kitais viešojo sektoriaus subjektais Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (toliau – VSAKIS).
14. Teikia duomenis apie turtą metinio ataskaitų rinkinio ir eliminavimo duomenų formų pildymui VSAKIS.
15. Teikia duomenis, reikalingus Lietuvos Statistikos departamentui apie Valdybos patikėjimo teise valdomą Valstybės turtą.
16. Formuoja, tvarko ir saugo buhalterinės informacijos duomenų bazę.
17. Užtikrina buhalterinių dokumentų saugumą (iki perdavimo į archyvą), pagal raštvedybos taisykles formuoja buhalterines bylas ir nustatytais terminais perduoda archyvui tam, kad užtikrinti sklandų dokumentų valdymą.
18. Pagal kompetenciją teikia reikalingą informaciją bei pasiūlymus skyriaus vedėjui.
19. Skyriaus vedėjo pavedimu teikia reikalingą informaciją kitoms institucijoms nurodytais terminais.
20. Vykdo kitus skyriaus vedėjo su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti departamento strateginiai tikslai.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų ir 1 metų darbo patirtį viešojo sektoriaus subjektų finansų ir apskaitos srityje.
2. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir kitų institucijų norminius aktus, reglamentuojančius buhalterinę ir turto apskaitą.
3. Gebėti kaupti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, susijusią su disponuojamo turto bei atsargų apskaita, ją valdyti.
4. Gebėti sisteminti bei rengti išvadas.
5. Mokėti dirbti kompiuteriu, MS Office programiniu paketu.
6. Išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos bei teisės aktų rengimo taisykles, nuolat kelti profesinę kvalifikaciją.