FUNKCIJOS
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Padeda administruoti ir administruoja dokumentus.
3. Padeda apdoroti ir apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją.
4. Padeda į apskaitą įtraukti ir į apskaitą įtraukia bylas.
5. Padeda organizuoti ir organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą.
6. Padeda organizuoti ir organizuoja dokumentų vertės ekspertizę.
7. Padeda prižiūrėti ir prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą.
8. Padeda rengti ir rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą.
9. Padeda rengti ir rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo.
10. Padeda rengti ir teikti, taip pat rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais nesudėtingais klausimais.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
12. Organizuoja asmenų aptarnavimą, taikant „vieno langelio“ principą, jiems atvykus į Tarnybą aptarnavimą telefonu, prašymų, skundų, pranešimų tvarkymą teisės aktų nustatyta tvarka.
13. Tvarko Tarnybos archyvą, užtikrina archyve saugomų dokumentų tinkamą priežiūrą, laikymą, naudojimą ir apskaitą, priima iš struktūrinių padalinių dokumentus saugoti į archyvą, tikrina jų įforminimą.
14. Vykdo DVS ir archyve dokumentų paiešką, rengia archyvo pažymas, tvirtina dokumentų kopijas.
15. Kontroliuoja Valdybos ir tarnybos vadovybės pavedimų vykdymą, asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimą nustatytu laiku.
16. Administruoja Valdybos ir tarnybos dokumentus dokumentų valdymo sistemoje: įveda naujas bylas, tvarko jų saugą, priskiria dokumentus reikalingai bylai.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
2. Atitikimas kitiems reikalavimams:
2.1. gebėti dirbti su kompiuterinėmis programomis.