FUNKCIJOS
1. Inicijuoja centralizuotai įsigyjamo turto pirkimus.
2. Renka, analizuoja ir apibendrina duomenis apie gaisrų gesinimo ir gelbėjimo įrangos poreikį.
3. Vykdo gaisrų gesinimo ir gelbėjimo įrangos rinkos tyrimus.
4. Rengia gaisrų gesinimo ir gelbėjimo įrangos techninių specifikacijų projektus.
5. Vykdo VPGT pareigūnų specialiųjų asmens apsaugos priemonių rinkos tyrimus.
6. Rengia specialiųjų asmens apsaugos priemonių techninių specifikacijų projektus.
7. Pagal kompetenciją rengia sutarčių projektus.
8. Pagal kompetenciją analizuoja pateiktas paraiškas dėl centralizuotų ilgalaikio turto, prekių ir paslaugų įsigijimo;
9. Pagal kompetenciją dalyvauja rengiant ir derinant kasmetinį Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų plano projektą.
10. Dalyvauja nematerialiojo ir ilgalaikio bei trumpalaikio materialiojo turto pripažinimo nereikalingu ar netinkamu (negalimu) naudoti komisijos veikloje.
11. Pagal kompetenciją rengia skyriaus veiklą užtikrinančių norminių dokumentų projektus.
12. Pildo skyriaus darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius.
13. Sudaro skyriaus sargų darbo (pamainų) grafikus.
14. Pagal kompetenciją teikia praktinę ir metodinę pagalbą darbuotojams turto valdymo klausimais.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu.
2. Gebėti rengti prekių, paslaugų ir darbų pirkimo konkursų sąlygas, technines specifikacijas.
3. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančiusVPGT darbo organizavimą, viešųjų pirkimų vykdymą, ilgalaikio, trumpalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto valdymą.
4. Gebėti kaupti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos, dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles.
5. Gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai atlikti užduotis, rinktis optimalius užduočių atlikimo metodus ir juos tobulinti.
6. Gebėti bendrauti su ūkio subjektų, valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių atsakingais darbuotojais ir kitais asmenimis.
7. Mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu ir naudotis šiuolaikinėmis ryšio technologijomis, kita organizacine technika.
8. Būti pareigingas, darbštus, komunikabilus, objektyvus, nevengti atsakomybės.