FUNKCIJOS
1. Apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su personalo valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą.
4. Koordinuoja personalo vertinimo ir kompetencijų nustatymo organizavimą.
5. Kuria ir įgyvendina personalo skatinimo ir motyvacijos sistemą arba prireikus koordinuoja personalo skatinimo ir motyvacijos sistemos kūrimą ir įgyvendinimą.
6. Organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą arba prireikus koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą.
7. Tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje.
8. Vykdo kitas personalo administravimo veiklas arba prireikus koordinuoja kitų personalo administravimo veiklų vykdymą.
9. Rengia ir teikia pasiūlymus su personalo valdymu susijusiais klausimais.
10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų su personalo valdymu susijusių dokumentų rengimą.
11. Rengia ir teikia informaciją sudėtingais personalo valdymo klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos sudėtingais personalo valdymo klausimais rengimą ir teikimą.
12. Organizuoja personalo skatinimą ir apdovanojimą, apdovanotųjų darbuotojų apskaitą, kuruoja apdovanojimų ir reikalingų blankų gamybą. Rengia asmenų pristatymo valstybės apdovanojimams dokumentus.
13. Padeda koordinuoti valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos vidaus tarnybos sistemos pareigūnų rengimą Vilniaus Gedimino technikos universitete bei Ugniagesių gelbėtojų mokykloje.
14. Pagal kompetenciją kontroliuoja Valstybės tarnautojų ir Vidaus reikalų pareigūnų ir kitų registrų duomenų tvarkymą, statistinių personalo duomenų rengimą, siekiant užtikrinti skyriaus uždavinių ir funkcijų tinkamą vykdymą.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
16. Vykdo už įslaptintos informacijos apsaugą atsakingo asmens funkcijas personalo patikimumo užtikrinimo srityje.(Funkcijos patvirtintos 1999.11.25 „Lietuvos Respublikos
valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymas“ Nr.: VIII-1443.)
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – žmonių išteklių vadyba (arba);
1.3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.4. studijų kryptis – teisė (arba);
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.6. darbo patirtis – personalo srities patirtis;
1.7. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 2 metai.