FUNKCIJOS
1. Teisės aktų nustatyta tvarka priima, išsiunčia ir atiduoda pagal paskirtį departamento gautą korespondenciją.
2. Registruoja dokumentus ir tvarko siunčiamąją korespondenciją: patikrina, ar teisingai įforminta, surūšiuoja, jei reikia, užpildo registrus, ženklina vokus ir sudeda į pašto dėžutę.
3. Tvarko per elektroninio pristatymo sistemą gautas elektronines siuntas ir per ją siunčia siunčiamas elektronines siuntas.
4. Daro dokumentų kopijas, nuorašus ar išrašus, tvirtina dokumentų kopijas, skenuoja dokumentus ir siunčia elektroniniu paštu.
5. Kontroliuoja asmenų prašymų nagrinėjimą nustatytais terminais.
6. Tvarko skyriaus dokumentus ir juos grupuoja į bylas ir ruošia jas perduoti į archyvą.
7. Atlieka kurjerio funkcijas.
8. Prireikus atlieka dokumentų paiešką dokumentų valdymo sistemoje (toliau – DVS), sukuria naujus kontaktus DVS ir juos koreguoja, departamento darbuotojams teikia konsultacijas darbo su DVS klausimais.
9. Pagal kompetenciją kontroliuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės, kitų aukštesniųjų institucijų, departamento vadovybės pavedimų vykdymo eigą bei galutinius įvykdymo terminus, rengia kontroliuojamų pavedimų vykdymo ataskaitas.
10. Pasirašytinai supažindina su dokumentais departamento valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis.
11. Dokumentus su departamento vadovybės rezoliucijomis paskirsto departamento administracijos padalinių vadovams arba valstybės tarnautojams ar darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis.
12. Pagal savo kompetenciją vykdo kitus departamento vadovybės ir skyriaus vedėjo pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Turėti vidurinį išsilavinimą;
2. Būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą ir vidaus tarnybą, valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos veiklą.
3. Savarankiškai analizuoti ir spręsti problemas, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas.
4. Mokėti dirbti kompiuteriu: „MS Office“ programų paketu, gebėti naudotis organizacine technika.
5. Išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles, įslaptintos informacijos administravimo taisykles, įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijas, piliečių ir kitų asmenų aptarnavimą valstybės institucijose reglamentuojančius teisės aktus.
6. Gebėti bendrauti, pasižymėti iniciatyvumu, punktualumu.