FUNKCIJOS
1. Administruoja dokumentus.
2. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją.
3. Į apskaitą įtraukia bylas.
4. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
5. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą.
6. Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę.
7. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo ir administravimo nuostatų vykdymą.
8. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą.
9. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
10. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo ir administravimo veiklų vykdymo.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
12. Tvarko priešgaisrinės gelbėjimo valdybos (toliau – PGV) dokumentus ir įtraukia juos į apskaitą, užtikrina jų saugojimą.
13. Organizuoja asmenų aptarnavimą PGV, taikant vieno langelio principą jiems atvykus į PGV, aptarnavimą telefonu, prašymų, skundų ir pranešimų tvarkymą teisės aktų nustatyta tvarka.
14. Kontroliuoja PGV vadovybės pavedimų vykdymą, asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimą nustatytu laiku.
15. Administruoja PGV dokumentus dokumentų valdymo sistemoje:atlieka dokumentų paiešką, tvarko kontaktų modulį, įveda naujas bylas, tvarko jų saugą, priskiria dokumentus reikalingai bylai.
16. Išduoda juridiniams ir fiziniams asmenims PGV archyve saugomus dokumentus ir rengia archyvo pažymas, tvirtina dokumentų (kopijų, išrašų, nuorašų) tikrumą.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
2. Atitikimas kitiems reikalavimams:
2.1. gebėti dirbti su kompiuterinėmis programomis.