FUNKCIJOS
1. Pasitinka asmenis, atvykusius į Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentą prie Vidaus reikalų ministerijos, išsiaiškina jų atvykimo tikslą, teikia jiems pirminę informaciją apie galimus jiems rūpimų klausimų sprendimų būdus.
2. Priima asmenų prašymus, nustato kokia jų esmė, kokios informacijos reikia sprendimams priimti, kokią informaciją ir dokumentus pagal galiojančius teisės aktus privalo pateikti asmuo.
3. Vykdo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos Vilniaus priešgaisrinės gelbėjimo valdybos (toliau – Valdybos) dokumentų valdymą Dokumentų valdymo sistemoje (toliau – DVS).
4. Asmenų pageidavimu informuoja ir konsultuoja juos apie prašymų nagrinėjimo eigą.
5. Registruoja, skenuoja ir į DVS įkelia Valdybos gaunamus ir vidinius dokumentus.
6. Praneša Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos vadovybei apie atvykusius piliečius ar gautus pranešimus.
7. Atlieka dokumentų paiešką DVS, koreguoja DVS kontaktus.
8. Išduoda dokumentus, tvirtina dokumentų nuorašus ir kopijas.
9. Tvarko dokumentų bylas, atrenka dokumentus naikinti.
10. Priima ir registruoja gaunamus pareiškimus, prašymus ir skundus, teikia juos Valdybos viršininkui, perduoda vykdytojams, kontroliuoja jų nagrinėjimo terminus, registruoja, perduoda Valdybos vadovybei ir su rezoliucija, pagal paskirtį, perduoda vykdytojams.
11. Vykdo kitus skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų.
2. Būti susipažinusiam su teisės aktais, reglamentuojančiais valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos darbo organizavimą, asmenų aptarnavimą viešojo administravimo institucijose, informacijos teikimo tvarką, Dokumentų rengimo ir įforminimo, elektroninių dokumentų valdymo taisyklėmis bei Dokumentų tvarkymo taisyklėmis, įstaigos dokumentų valdymo organizavimu.
3. Sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, turėti bazinio kompiuterinio raštingumo pagrindus, mokėti naudotis elektroninėmis dokumentų rengyklėmis, mokėti dirbti dokumentų dauginimo technika, naudotis šiuolaikinėmis ryšio technologijomis.
4. Turėti darbo planavimo ir koordinavimo įgūdžių.
5. Būti pareigingam, sąžiningam, komunikabiliam ir atsakingam.