FUNKCIJOS
1. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Koordinuoja dokumentų administravimą.
4. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
5. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
8. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
9. Organizuoja departamento vadovybės priimamojo darbą, kontroliuoja departamento vadovybės ir aukštesniųjų institucijų pavedimų vykdymą.
10. Informuoja departamento darbuotojus apie renginius, posėdžius ir pasitarimus, atsako už tinkamą pasirengimą departamento renginiams, posėdžiams ir pasitarimams.
11. Peržiūri ir tvarko dokumentų valdymo sistemoje pateiktus departamento vadovybei dokumentus, referuoja apie jų užduočių vykdymą, teikia pasiūlymus departamento vadovybei ir skyriaus vadovui pasiūlymus dėl pavedimų vykdymo.
12. Analizuoja ir apibendrina informaciją, reikalingą efektyviam departamento vadovybės priimamojo darbui užtikrinti, departamento vadovybės pavedimu rengia ir registruoja skubius dokumentus.
13. Atlieka dokumentų paiešką dokumentų valdymo sistemoje, nustato bylų (dokumentų) saugą, daro dokumentų kopijas, nuorašus ar išrašus, tvirtina dokumentų kopijas, skenuoja departamento vadovybės dokumentus.
14. Pildo departamento vadovybės darbo laiko apskaitos žiniaraštį..
15. Nesant skyriaus vedėjo vykdo jo funkcijas.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
1.3. studijų kryptis – teisė (arba);
1.4. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.6. darbo patirties sritis – dokumentų valdymo srities patirtis;
1.7. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 2 metai;
2. Atitikimas kitiems reikalavimams:
2.1. gebėti dirbti su kompiuterinėmis programomis.