Funkcijos
1. Vykdo departamento atsiskaitymų su debitoriais ir kreditoriais apskaitą, siekdamas, kad būtų užtikrintas visų tinkamai įformintų ir apskaitos dokumentais pagrįstų ūkinių įvykių ir ūkinių operacijų įtraukimas į apskaitą pagal Skyriaus kompetenciją.
2. Analizuoja debetinio ir kreditinio įsiskolinimo susidarymo priežastis, vertina kreditinių įsiskolinimų priežastis, apibendrina gautus rezultatus ir teikia skyriaus vedėjui išvadas.
3. Siekdamas užtikrinti tinkamą departamento darbuotojų darbo užmokesčio apskaitą, tvarko ir kontroliuoja priskaitymus, išskaitymus, lėšų užsakymą, gavimą ir jų panaudojimą;
4. Sudaro bendrą departamento darbo užmokesčio registrą ir Didžiąją knygą pagal Skyriaus kompetenciją.
5. Pagal kompetenciją teikia departamento Finansų skyriaus darbuotojams, atsakingiems už finansinės atskaitomybės sudarymą, Skyriaus apskaitos duomenis mėnesinei, ketvirtinei ir metinei finansinei atskaitomybei sudaryti.
6. Pagal kompetenciją kaupia informaciją pagal Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartų (toliau – VSAFAS) reikalavimus, reikalingą finansinės atskaitomybės aiškinamajam raštui parengti ir pateikti į Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinę sistemą, kad būtų laiku pateikti metiniai finansinių ataskaitų rinkiniai konsolidavimui.
7.Siekdamas užtikrinti, kad lėšos būtų tinkamai įtraukiamos į apskaitą, vykdo ūkinių operacijų atlikimo einamąją ir paskesne finansų kontrolę.
8. Tvarko darbo užmokesčio apskaitą Finansų ministerijos valdomoje finansų valdymo ir apskaitos informacinėje sistemoje.
9. Pagal pareikalavimą teikia duomenis ir apskaitos dokumentus išorės ir vidaus auditoriams, valstybės ir savivaldybių institucijoms.
10. Tinkamai saugo apskaitos dokumentus ir registrus, pagal reikalavimus įformina jų bylas ir nustatyta tvarka perduoda į archyvą.
11. Užtikrina, kad priimami dokumentai būtų pasirašyti asmenų, atsakingų už ūkines operacijas, kad visos vykdomos ūkinės operacijos ir ūkiniai įvykiai būtų pagrįsti tvarkingais ir teisingai užpildytais apskaitos dokumentais. Nepasirašytus, netinkamai įformintus ar netvarkingus dokumentus grąžina juos pateikusiam asmeniui.
12. Kontroliuoja Skyriaus darbuotojų pateiktus duomenis Sodrai, tikrina jų atitiktį atliktiems išskaitymams iš darbo užmokesčio.
13. Teikia Valstybinei mokesčių inspekcijai Pajamų mokesčio mėnesinę ir metinę deklaracijas.
14. Informuoja skyriaus vedėją apie žinomus ir galimai neteisėtus darbuotojų veiksmus (lėšų naudojimą ne pagal paskirtį, kitus pažeidimus ir piktnaudžiavimus).
15. Konsultuoja darbuotojus pagal Skyriaus kompetenciją.
16. Turi įstaigos antrojo parašo teisę.
17. Pavaduoja Skyriaus buhalterius jų atostogų, ligos, kvalifikacijos tobulinimo, komandiruotės metu ar jų nesant kitais teisės aktų nustatytais atvejais.
18. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai
1. Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų.
2. Mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.
3. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešojo sektoriaus buhalterinės apskaitos vedimo tvarką, biudžeto planavimą ir išlaidų sąmatų sudarymą, valstybės tarnybą, statutinių valstybės tarnautojų statusą, darbo santykiųteisinį reguliavimą.
4. Mokėti taikyti praktikoje viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus.
5. Išmanyti dokumentų rengimo taisykles.
6. Sugebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, informacijos rinkimą, spręsti problemas ir priimti sprendimus, komunikuoti.
7. Mokėti analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir daryti išvadas. Gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.