FUNKCIJOS
1. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
2. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.
3. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
4. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
5. Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą.
6. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
7. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
10. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
11. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
12. Priima nuolat ir ilgai saugomas bylas iš departamento administracijos padalinių, patikrina jų sąrašus ir esamą būklę, įrašo į apyrašus ir jų tęsinius..
13. Teikia juridiniams ir fiziniams asmenims informaciją apie archyvo fondo dokumentų sudėtį, turinį, prireikus išduoda jiems saugomus dokumentus ir archyvo pažymas..
14. Tvarko įslaptintų dokumentų apskaitą, kontroliuoja jų apyvartą, juos registruoja..
15. Rengia įslaptintos dokumentacijos planą, sudaro ir įformina įslaptintas bylas, atlieka įslaptintų dokumentų inventorizaciją..
16. Atrenka įslaptintus dokumentus naikinti, išslaptinti, pratęsti įslaptinimo terminą ir informuoja paslapčių subjektus apie įslaptintos informacijos slaptumo žymų keitimą, išslaptinimą ir įslaptinimo termino pratęsimą..
17. Priima nuolat ir ilgai saugomas bylas iš departamento administracijos padalinių, patikrina jų sąrašus ir esamą būklę, įrašo į apyrašus ir jų tęsinius..
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – filologija pagal kalbą (Lietuvių) (arba);
1.3. studijų kryptis – komunikacija (arba);
arba:
1.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.5. darbo patirties sritis – dokumentų ir archyvų valstybės politikos srities patirtis;
1.6. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 1 metai;
2. Atitikimas kitiems reikalavimams:
2.1. gebėti dirbti su kompiuterinėmis programomis.