FUNKCIJOS
1. Planuoja, organizuoja ir koordinuoja skyriaus veiklą.
2. Koordinuoja gaisrų gesinimo ir gelbėjimo transporto priemonių agregatų, testavimo ir remonto darbus.
3. Koordinuoja, turimų valstybės rezervo civilinės saugos priemonių atsargų (toliau – civilinės saugos priemonės) techninių priemonių tinkamos kokybės išlaikymo darbus.
4. Planuoja atsarginių dalių, įrangos ir įrankių poreikį.
5. Teikia valdybos viršininkui pasiūlymus ir rekomendacijas dėl skyriaus veiklos gerinimo.
6. Kontroliuoja skyriaus darbo rezultatus, atsako už tinkamą skyriui nustatytų veiklos tikslų įgyvendinimą, funkcijų atlikimą ir duotų pavedimų vykdymą.
7. Užtikrina civilinės saugos priemonių techninių priemonių darbinę veiklą.
8. Pagal kompetenciją organizuoja technikos priežiūros darbuotojų mokymus ir kvalifikacijos kėlimą.
9. Pagal kompetenciją užtikrina skyriaus darbuotojų socialines garantijas.
10. Pagal kompetenciją rengia teisės aktų, organizacinių tvarkomųjų ir informacinių dokumentų projektus, atsakymus į raštus.
11. Pagal kompetenciją bendradarbiauja su Priešgaisrinės saugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos pavaldžiomis įstaigomis ir kitomis valstybės ir savivaldybių įstaigomis, įmonėmis bei organizacijomis.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu.
2. Turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį technikos remonto sityje ir ne mažesnę kaip 2 metų vadovaujamojo darbo patirtį.
3. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Darbo kodeksą ir kitus teisės aktais, reglamentuojančius darbo santykių reguliavimą, valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos veiklą ir darbo organizavimą.
4. Gebėti strategiškai mąstyti, aiškiai apibrėžti ir analizuoti kylančias problemas, numatyti ir pateikti alternatyvius jų sprendimo būdus.
5. Gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir struktūrinio padalinio darbą.
6. Turėti darbo koordinavimo įgūdžių, mokėti kaupti, apibendrinti informaciją, analizuoti, daryti išvadas, numatyti perspektyvas, teikti pasiūlymus.
7. Gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles.
8. Mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu.