Funkcijos
1. Pagal kompetenciją vykdo VPGT aprūpinimą centralizuotai įsigytomis prekėmis.
2. Renka ir apibendrina VPGT gaisrų gesinimo ir gelbėjimo įrangos, VPGT pareigūnų specialiųjų asmens apsaugos priemonių ir tarnybinės uniformos poreikį.
3. Vykdo gaisrų gesinimo ir gelbėjimo įrangos, specialiųjų asmens apsaugos priemonių ir tarnybinės uniformos rinkos tyrimus.
4. Rengia gaisrų gesinimo ir gelbėjimo įrangos, specialiųjų asmens apsaugos priemonių techninių specifikacijų projektus.
5. Pagal patvirtintą Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau ̶ Departamentas) finansinį planą inicijuoja reikalingų prekių, paslaugų ir darbų įsigijimą.
6. Pagal kompetenciją rengia sutarčių projektus.
7. Vykdo valstybei nuosavybės teise priklausančio ir Departamento patikėjimo teise valdomo, naudojamo ir disponuojamo ar kitokiu teisėtu pagrindu valdomo ir (ar) naudojamo ilgalaikio ir trumpalaikio materialiojo turto apskaitą.
8. Pagal kompetenciją administruoja ilgalaikį, trumpalaikį materialųjį ir nematerialųjį turtą.
9. Pagal kompetenciją dalyvauja rengiant ir derinant kasmetinį Departamento prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų plano projektą.
10. Pagal kompetenciją kontroliuoja Departamento valdomų pastatų eksploatavimo kokybę, energetinių resursų panaudojimą.
11. Pagal kompetenciją teikia praktinę ir metodinę pagalbą darbuotojams.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai
1. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija.
2. Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius VPGT darbo organizavimą, biudžeto bei kitų lėšų naudojimą, viešųjų pirkimų vykdymą, ilgalaikio, trumpalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto valdymą, perdavimą.
3. Mokėti kaupti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos, dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles.
4. Gebėti rengti prekių, paslaugų ir darbų pirkimo dokumentus, technines specifikacijas.
5. Gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, savarankiškai atlikti užduotis, rinktis optimalius užduočių atlikimo metodus ir juos tobulinti.
6. Mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu ir naudotis šiuolaikinėmis ryšio technologijomis, kita organizacine technika.
7. Būti pareigingas, darbštus, komunikabilus, objektyvus, nevengti atsakomybės;