FUNKCIJOS
1. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
2. Apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją.
3. Organizuoja personalo atranką, perkėlimą, atleidimą.
4. Rengia ir teikia informaciją vidutinio sudėtingumo personalo valdymo klausimais.
5. Rengia teisės aktų projektus ir kitus su personalo valdymu susijusius dokumentus.
6. Tvarko duomenis Valstybės tarnautojų ir Vidaus reikalų pareigūnų registruose bei Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje.
7. Formuoja, tvarko bei nustatyta tvarka perduoda personalo tarnybos ir asmens bylas bei kitas archyvines bylas personalo klausimais už tolimesnį jų saugojimą atsakingam padaliniui.
8. Rengia asmenims, pretenduojantiems į vidaus tarnybą siuntimus į CMEK, organizuoja personalo privalomus periodinius profilaktinius sveikatos patikrinimus, išduoda siuntimus atlikti specializuotąją medicininę ekspertizę.
9. Teikia Ugniagesių gelbėtojų mokyklai (toliau – Mokykla) kandidatų sąrašus bei rengia siuntimus asmenims, pageidaujantiems mokytis Mokykloje ir dalyvauti atrankoje.
10. Pagal kompetenciją organizuoja personalo skatinimą ir apdovanojimą, atostogų suteikimą, padeda įgyvendinti socialines ir kitas garantijas bei įgyvendina buvusių vidaus tarnybos sistemos pareigūnų grąžinimo į vidaus tarnybą tvarką.
11. Apdoroja su personalo valdymu susijusią informaciją.
12. Organizuoja valstybės tarnautojų prašymų ir informacijos dėl leidimo dirbti kitą darbą nagrinėjimą.
13. Vykdo kitas personalo administravimo veiklas.
14. Pavaduoja kitus skyriaus darbuotojus, vykdančius analogiškas (panašias) funkcijas, jiems laikinai negalint eiti pareigų.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų.
2. Būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Vyriausybės nutarimais, ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, vidaus tarnybą, valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos veiklą, vidaus reikalų ministro ir departamento direktoriaus įsakymais.
3. Turėti darbo patirties teisės ir (arba) personalo valdymo ir (arba) viešojo administravimo ir (arba) žmogiškųjų išteklių valdymo srityje.
4. Mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
5. Išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles.
6. Mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu.
7. Sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, gebėti bendrauti ir bendradarbiauti.