FUNKCIJOS
1. Registruoja, skenuoja ir į Dokumentų valdymo sistemą (toliau – DVS) įkelia Kauno PGV gaunamus dokumentus.
2. Esant būtinumui registruoja, skenuoja ir į DVS įkelia Kauno PGV parengtus dokumentus, organizuoja ir kontroliuoja jų išsiuntimą.
3. Daugina, skenuoja, formina bylas pagal dokumentacijos planą, paruošia jas perduoti saugoti į archyvą.
4. Siunčia informacinius siunčiamus dokumentus adresatams, gautus dokumentus su rezoliucijomis užregistruoja ir perduoda užduočių vykdytojams.
5. Tvarko per elektroninio pristatymo sistemą gautas elektronines siuntas ir per ją siunčia elektronines siuntas.
6. Organizuoja asmenų aptarnavimą, taikant „vieno langelio“ principą, jiems atvykus į Kauno PGV aptarnavimą telefonu, prašymų, skundų, pranešimų tvarkymą teisės aktų nustatyta tvarka.
7. Priima asmenų prašymus, skundus ir kontroliuoja jų nagrinėjimą nustatytais terminais.
8. Užtikrina archyve saugomų dokumentų tinkamą priežiūrą, laikymą, naudojimą, apskaitą.
9. Teikia metodinę ir praktinę pagalbą, siekiant užtikrinti, kad priklausantys dokumentai būtų tinkamai paruošti ir išsaugoti.
10. Kontroliuoja Kauno PGV darbuotojų parengtų elektroninių dokumentų registravimo proceso eigą.
11. Užtikrina duomenų, įvedamų į DVS tikslumą, konfidencialumą.
12. Užtikrina registravimui gautų dokumentų saugumą.
13. Užtikrina disponuojamų įslaptintų dokumentų fizinę apsaugą.
14. Pagal kompetenciją kontroliuoja Kauno PGV gautų pavedimų vykdymo eigą bei galutinius įvykdymo terminus.
15. Pagal kompetenciją vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų.
2.Turėti darbo patirties dokumentų valdymo srityje.
3. Būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos veiklą, gaisrinę ir civilinę saugą.
4. Mokėti dirbti su „Microsoft Office“ ar kitu jį atitinkančiu programiniu paketu, naudotis šiuolaikinėmis komunikacijomis, informacijos paieškos, kaupimo ir perdavimo priemonėmis.
5. Turėti gerus dalykinius bendravimo įgūdžius, išmanyti kalbos kultūrą.
6. Mokėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją bei rengti atitinkamas išvadas.
7. Gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, taktiškai bendrauti su žmonėmis.
8. Išmanyti dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, elektroninių dokumentų valdymo, įslaptintų dokumentų valdymo taisykles, teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas bei kitus, dokumentų valdymą reglamentuojančius teisės aktus.