FUNKCIJOS
1. Koordinuoja ir administruoja departamento interneto svetainę.
2. Organizuoja ir koordinuoja informacijos teikimą iš departamento teritorinių struktūrinių padalinių ir pavaldžių įstaigų apie jų veiklą, rengiant pranešimus visuomenei ir žiniasklaidai.
3. Pagal kompetenciją bendradarbiauja ir tobulina viešuosius ryšius su valstybės institucijomis, nevyriausybinėmis, visuomeninėmis organizacijomis, viešosios informacijos rengėjais ir skleidėjais.
4. Organizuoja su vidine komunikacija susijusius renginius, padedančius gerinti valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos įvaizdį.
5. Pagal kompetenciją rengia teisės aktų projektus, teikia pastabas ir siūlymus dėl teisės aktų tobulinimo, rengia atsakymus į paklausimus, prašymus, skundus.
6. Padeda organizuoti departamento spaudos konferencijas, susitikimus su žiniasklaida, seminarus, darbo susitikimus, pratybas ir kitus renginius visuomenės informavimo klausimais.
7. Sistemina ir kaupia informaciją apie valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos istoriją.
8. Rengia pranešimus visuomenei ir žiniasklaidai apie užsienio šalių priešgaisrinių gelbėjimo tarnybų naudingą patirtį gaisrų prevencijos ir visuomenės informavimo srityje.
9. Organizuoja informacinės bei reprezentuojančios medžiagos apie valstybinę priešgaisrinę gelbėjimo tarnybą rengimą ir teikia siūlymus.
10. Pagal kompetenciją dalyvauja departamento darbo grupių ir komisijų veikloje.
11. Padeda organizuoti oficialius departamento renginius.
12. Vykdo kitus departamento vadovybės ir skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant departamento strateginių tikslų įgyvendinimo.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą.
2. Turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį viešųjų ryšių arba komunikacijos srityje.
3. Būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės ir vidaus tarnybą, valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos veiklą, priešgaisrinę ir civilinę saugą, visuomenės informavimo sritį.
4. Mokėti vertinti, analizuoti ir sisteminti informaciją, rengti pranešimus.
5. Sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles.
6. Mokėti dirbti MS Office programiniu paketu ir administruoti turinio valdymo sistemas.