FUNKCIJOS
1. Pagal kompetenciją tvarko Vidaus reikalų pareigūnų ir Valstybės tarnautojų registrų duomenis, siekiant užtikrinti skyriaus uždavinių ir funkcijų tinkamą vykdymą.
2. Rengia ir dalyvauja rengiant teisės aktų projektus, atsakymus į raštus, prašymus ir paklausimus, teikia siūlymus dėl jų tobulinimo.
3. Renka, analizuoja ir apibendrina gaunamą informaciją dėl departamento padaliniuose ir jam pavaldžiose įstaigose personalo sudėties komplektavimo ir paskirstymo.
4. Kaupia, sistemina ir atlieka personalo poreikio ir laisvų pareigybių analizę, teikia tiesioginiam vadovui siūlymus dėl personalo poreikio ir laisvų pareigybių.
5. Rengia ir tobulina departamento ir jam pavaldžių įstaigų, personalo pareigybių sąrašus.
6. Teikia konsultacijas pareigybių aprašymų rengimo klausimais, teikia tiesioginiam vadovui siūlymus dėl jų tobulinimo.
7. Padeda įgyvendinti departamento padalinių vadovams vykdyti personalo adaptavimą ir integravimą departamente.
8. Padeda įgyvendinti departamento personalo socialines ir kitas garantijas.
9. Kaupia, analizuoja, sistemina ir teikia informaciją departamento personalui apie personalo karjeros galimybes departamente ir jam pavaldžiose įstaigose.
10. Renka, sistemina ir analizuoja struktūrinių teritorinių padalinių ataskaitas apie personalo pokyčius, teikia tiesioginiam vadovui siūlymus dėl personalo pokyčių.
11. Padeda organizuoti valstybės tarnautojų tarnybinės veiklos vertinimą.
12. Vykdo kitus skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant departamento veiklos tikslų įgyvendinimo.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą.
2. Būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Vyriausybės nutarimais, ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą, vidaus tarnybą, valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos veiklą, vidaus reikalų ministro ir departamento direktoriaus įsakymais.
3. Turėti darbo patirties teisės ir (arba) personalo valdymo ir (arba) viešojo administravimo ir (arba) žmogiškųjų išteklių valdymo srityje.
4. Mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
5. Išmanyti dokumentų rengimo taisykles ir dokumentų tvarkymo ir apskaitos.
6. Mokėti dirbti kompiuteriu „MS Office“ programiniu paketu.
7. Sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, gebėti bendrauti ir bendradarbiauti.