SVARBI INFORMACIJA
Informuojame, kad valstybės lygio ekstremaliosios situacijos metu Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos prioritetą teikia nuotoliniam lankytojų aptarnavimui: tel. (8 5) 271 6864 ir el. paštu bendrasis@vpgt.lt, taip pat Vilniaus priešgaisrinėje gelbėjimo valdyboje – tel. (8 5) 271 7527 ir el. paštu vilnius.pgv@vpgt.lt.
Primename, kad prašymus, skundus, pareiškimus Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui ir jo teritoriniams padaliniams galite teikti elektroniniu paštu, per e. pristatymo sistemą ar paštu.
- Prašymo forma
- Skundo forma
- Prašymo dėl archyvo pažymos forma
- Prašymo dėl pažymos apie kilusį gaisrą forma
Kai asmeniui yra būtina atvykti į departamentą ar į Vilniaus priešgaisrinę gelbėjimo valdybą, jis aptarnaujamas Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento priimamajame (Švitrigailos g. 18, 101 kab.).
Vyresni nei 6 metų amžiaus įstaigos lankytojai privalo dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kitas priemones), laikytis kitų asmens higienos reikalavimų.
Neįgalumą turintiems asmenims leidžiama nedėvėti nosį ir burną dengiančių apsaugos priemonių.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Teisės aktai, kuriais vadovaujamasi priimant ir nagrinėjant asmenų pateiktus prašymus:
- Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas;
- Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 “Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“;
- Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos 2018 m. lapkričio 28 d. įsakymas Nr. 1-434 „Dėl asmenų aptarnavimo“.
Prašome įvertinti aptarnavimo kokybę ir užpildyti Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketą