BDAR
gdpr

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ir kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais.


Asmenų aptarnavimas

SVARBI INFORMACIJA

Asmenų ir ūkio subjektų konsultavimo paskirtis – konsultuoti ūkio subjektus gaisrinės saugos (dėl eksploatuojamiems objektams nustatytų gaisrinės saugos reikalavimų, ūkio subjektų priešgaisrinių techninių patikrinimų tvarkos, įmonių, įstaigų, organizacijų vadovų teisių ir pareigų gaisrinės saugos srityje, atsakomybės už gaisrinės saugos reikalavimų nevykdymą ir kt.) ir civilinės saugos klausimais.  

KONSULTACIJOS TEIKIAMOS TELEFONU (8 5) 271 6880 

______________________________________________________________________________________________________

Informuojame, kad valstybės lygio ekstremaliosios situacijos metu Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos ir jo teritoriniai padaliniai prioritetą teikia nuotoliniam lankytojų aptarnavimui: tel.  (8 5) 271 6864 ir el. paštu bendrasis@vpgt.lt, taip pat Vilniaus priešgaisrinėje gelbėjimo valdyboje – tel. (8 5) 271 7527 ir el. paštu vilnius.pgv@vpgt.lt.

Primename, kad prašymus, skundus, pareiškimus Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui ir jo teritoriniams padaliniams galite teikti elektroniniu paštu, per e. pristatymo sistemą ar paštu.

Kai asmeniui yra būtina atvykti į departamentą ar į Vilniaus priešgaisrinę gelbėjimo valdybą, jis aptarnaujamas Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento priimamajame (Švitrigailos g. 18, 101 kab.).

Vyresni nei 6 metų amžiaus įstaigos lankytojai privalo dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kitas priemones), laikytis kitų asmens higienos reikalavimų.

Neįgalumą turintiems asmenims leidžiama nedėvėti nosį ir burną dengiančių apsaugos priemonių.

___________________________________________________________________________________________________

Teisės aktai, kuriais vadovaujamasi priimant ir nagrinėjant asmenų pateiktus prašymus:

 

Prašome įvertinti aptarnavimo kokybę ir užpildyti Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketą