1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. teisės aktų nustatyta tvarka priima, išsiunčia ir atiduoda pagal paskirtį departamento gautą korespondenciją;
1.2. registruoja dokumentus ir tvarko siunčiamąją korespondenciją: patikrina, ar teisingai įforminta, surūšiuoja, jei reikia, užpildo registrus, ženklina vokus ir sudeda į pašto dėžutę;
1.3. tvarko per elektroninio pristatymo sistemą gautas elektronines siuntas ir per ją siunčia siunčiamas elektronines siuntas;
1.4. daro dokumentų kopijas, nuorašus ar išrašus, tvirtina dokumentų kopijas, skenuoja dokumentus ir siunčia elektroniniu paštu;
1.5. aptarnauja asmenis, atvykusius į departamentą, priima jų prašymus ir skundus, užregistruoja lankytojus registracijos žurnale, suteikia asmenims prašomą informaciją, susijusią su jiems rūpimo klausimo išnagrinėjimu, teikia informaciją telefonu;
1.6. kontroliuoja asmenų prašymų nagrinėjimą nustatytais terminais;
1.7. teikia juridiniams ir fiziniams asmenims informaciją apie archyvo fondo dokumentų sudėtį, turinį, prireikus išduoda jiems saugomus dokumentus ir archyvo pažymas;
1.8. tvarko skyriaus dokumentus ir juos grupuoja į bylas ir ruošia jas perduoti į archyvą;
1.9. atlieka kurjerio funkcijas;
1.10. prireikus atlieka dokumentų paiešką dokumentų valdymo sistemoje (toliau – DVS), sukuria naujus kontaktus DVS ir juos koreguoja, departamento darbuotojams teikia konsultacijas darbo su DVS klausimais;
1.11. pagal kompetenciją kontroliuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės, kitų aukštesniųjų institucijų, departamento vadovybės pavedimų vykdymo eigą bei galutinius įvykdymo terminus, rengia kontroliuojamų pavedimų vykdymo ataskaitas;
1.12. pasirašytinai supažindina su dokumentais departamento valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis;
1.13. dokumentus su departamento vadovybės rezoliucijomis paskirsto departamento administracijos padalinių vadovams arba valstybės tarnautojams ar darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis;
1.14. pagal savo kompetenciją vykdo kitus departamento vadovybės ir skyriaus vedėjo pavedimus.
2. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
2.1. turėti vidurinį išsilavinimą;
2.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybą, darbo santykių reguliavimą ir vidaus tarnybą, valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos veiklą;
2.3. savarankiškai analizuoti ir spręsti problemas, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
2.4. mokėti dirbti kompiuteriu: „MS Office“ programų paketu, gebėti naudotis organizacine technika;
2.5. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles, įslaptintos informacijos administravimo taisykles, įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijas, piliečių ir kitų asmenų aptarnavimą valstybės institucijose reglamentuojančius teisės aktus;
2.6. gebėti bendrauti, pasižymėti iniciatyvumu, punktualumu.