Ūkio subjektų nuomonės teikimas

Siekdami efektyvaus bendradarbiavimo, pagerinti darbą ir aptarnavimo kokybę, norėtume sužinoti Jūsų nuomonę apie asmenų aptarnavimą valstybinėje priešgaisrinėje gelbėjimo tarnyboje. Prašome pažymėti atsakymą, Jūsų nuomonė labai svarbi.

   
Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketa
 
1. Kaip vertinate Jums konsultaciniu telefonu suteiktos informacijos suprantamumą ir aiškumą?
Gerai;
Vidutiniškai;
Blogai;
2. Kaip Jūs vertinate departamento konsultaciniu telefonu teikiančio asmens mandagumą ir paslaugumą?
Gerai;
Vidutiniškai;
Blogai.
3. Kokio pobūdžio informacijos (konsultacijos) ieškojote departamento konsultaciniu telefonu? Prašytume nurodyti Jūsų norimą informaciją
4. Ar pirmaisiais Jūsų įmonės metais valstybinės priešgaisrinės priežiūros pareigūnas už patikrinimo metu nustatytus gaisrinės saugos reikalavimų pažeidimus taikė poveikio priemones?
Netaikė ir suteikė naudingas konsultacijas;
Netaikė, tačiau konsultacijų neteikė;
Taikė;
Taikė, tačiau suteikė ir naudingas konsultacijas;
Kita (įrašykite)
 
5. Ar įmonės eilinio patikrinimo metu valstybinės priešgaisrinės priežiūros pareigūnas suteikė naudingos konsultacijas gaisrinės saugos klausimais?
Taip;
Ne;
Pareigūnas nekompetentingas.
Kita (įrašykite)
 
6. Ar Jums buvo iš anksto pranešta apie būsimą priešgaisrinį patikrinimą įmonėje?
Taip, prieš (apytikriai) 10 dienų;
Taip, prieš 1-3 dienas;
Nebuvo pranešta;
Nežinau, neprisimenu.
7. Kaip vertintumėte valstybinės priešgaisrinės priežiūros pareigūno paslaugumą?
Gerai;
Vidutiniškai;
Blogai.
8. Kaip vertintumėte savo žinias ir gebėjimus, kaip elgtis kilus gaisrui ar kitai ekstremaliai situacijai Jūsų atstovaujamoje įmonėje?
Gerai;
Vidutiniškai;
Blogai.
 
Paskutinė atnaujinimo data: 2018-06-28
UA-142322169-1